Google bu yılın başında reklamcıların kampanyalarını yönetebilecekleri Android Google AdWords mobil uygulamasını piyasaya çıkartmıştı. Şimdi de Twitter’dan iOS kullanıcıları için bir beta sürümü yayınladıklarını ve yılbaşı sezonunda uygulamayı test etmek isteyenlerin erişim talep edebileceklerini duyurdu.
Erişim talebi için bu formun doldurulması gerekiyor. Formun doldurulması iOS AdWords uygulamasının beta sürümüne mutlaka erişim sağlanacağı anlamına gelmiyor ama formun bir önkoşul olarak mutlaka doldurulması gerekiyor.
Uygulamanın Android versiyonu reklamcılara kampanya istatistiklerini takip etme, teklifleri ve bütçeleri güncelleme, gerçek zamanlı uyarılar ve bildirimler alma, kampanyaları geliştirecek tavsiyeleri değerlendirme ve Google uzmanlarını çağırma fırsatı sunuyor. iOS versiyonunun bunun tıpatıp aynısı mı olacağı yoksa daha fazla özellik mi sunacağı henüz belirsiz.
2009 yılında resmi olmayan bir AdWords iOS uygulaması çıkmıştı.